27 may 2012

Andorra toca fusta!

Com us vam anunciar en la darrera entrada del bloc, el darrer cap de setmana d'abril vam ser a Andorra per actuar per primer cop fora del país. Era un concert molt esperat i ara podem dir que ens quedarà ben gravat a la memòria.

Divendres 27 d'abril

Vam arribar a Andorra la Vella el divendres al vespre quan el cel ja s'enfosquia. Les llums de la ciutat s'encenien i les estrelles les teniem uns 1.000 metres més a prop que de costum! Ens vam dirigir a l'hotel per instal·lar-nos i vam dirigir-nos cap a La Fada Ignorant, on havíem de tocar el següent dia. Ens va rebre molt amablement en Toni, el propietari del local i des d'aquell dia, un bon amic! Després de sopar i fer un brindis pel cap de setmana que ens esperava, vam tornar a La Fada per veure l'actuació d'en Miquel Abras. Vam escoltar les seves Contradiccions i altres temes en el seu concert en format acústic.

Quan tot semblava acabar, una noia del públic agafava el micro per cantar i no era altra que la Marta Roure, que recordareu per ser la primera artista que cantava en català en el festival d'Eurovisió defensant Andorra amb la seva cançó "Jugarem a estimar-nos" (any 2004). Al finalitzar el concert vam saludar-los i vam xerrar una estona amb ells. Vam aprofitar per entregar un disc i una samarreta al Miquel, que no va dubtar un moment i se la va posar allà mateix. La nit va seguir a la Fada i poc a poc anavem retirant-nos a l'hotel per descansar.

Dissabte 28 d'abril

Després d'un gratificant esmorzar a l'hotel, vam sortir a estirar les cames i fer una mica de turisme pels carrers d'Andorra la Vella. El Jordi, el nostre bateria, ens va fer d'anfitrió ja que ell coneixia ben bé aquells carrers plens de botigues i els racons més macos a prop del riu Valira. Vam fer algunes compres entre la pluja andorrana que ja no ens va abandonar en tot el dia. Vam rematar-ho amb un bon dinar de carn a la brasa i vi, un billar i una migdiada.

I a mitja tarda vam tornar a La Fada Ignorant per muntar els instruments i fer les proves de so. La pluja seguia caient sobre Andorra la Vella i ens feia angoixa pensar que la gent es quedés a casa. Després d'un sopar lleuger ja estavem preparats per començar el concert. Instants abans vam tenir una grata sorpresa. Van fer aparició al bar una representació d'amics de Vilaverd tot corejant el nom del Jordi, el nostre bateria. Així doncs, es van unir donant-nos suport amb altres tres bons amics de Cambrils.

Finalment el bar va acabar omplint-se i van començar a sonar les primeres cançons. Va ser un concert ple d'energia on vam fer ballar a Andorra! Serà difícil oblidar-lo, i només ens queda donar mil gràcies a tots els andorrans que van venir i als amics que vam deixar-hi. Ha estat una experiència tan maca i gratificant, que no tardarem en tornar a fer-vos una visita.